lördag 19 september 2009

What to do?

Uscha, har lite dåligt samvete idag och funderar inte ens att göra nåt åt den saken.
Har bara tränat en gång den här veckan.
Jag har varken haft lust eller ork för det. Och vill man inte så ska man inte tvinga sig heller. Då blir det bara ännu tråkigare att gå dit nästa gång.

Vad ska man hitta på idag då? Har inte planerat helgen för fem öre. Och när jag inte planerat brukar iofs inte ett skit hända heller.
Killen åkte såklart iväg till jobbet för en stund sen. Han har ju jobbigt att hålla sig borta därifrån.
Jag är lite sugen på att dra till Bro igen och hälsa på kusinens ungar. Har nämligen lovat att jag ska vara barnvakt åt ungarna nästa Lördag. Natten mellan Lör- och Söndag. Wonder how that's gonna go?

Syrran va här igår och hämtade lite.. avsnitt till True blood. Har aldrig sett den serien och har inte heller varit intresserad. Däremot längtar jag efter att Desperate housewives snart kommer igång igen! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Så glad blir jag. :)

1 kommentar:

Camilla sa...

Jaaa, DH..snaart..6 oktober..nedräkning pågår, jag längtar!

Söt blogg du länkade till hörru :D

Jo, jag har viss förståelse att sånt där kan hända när folk är i en livskris, som tex vid seperation eller dödsfall. Absolut, då har man ju fullt upp med att bara överleva dagen själv. Men de paren som är med i Lyxfällan är aldrig riktigt i en sån situation, de är vanliga människor som helt enkelt bara väljer att blunda för problemen(räkningarna). De har aldrig nån förklaring till hur det kunde gå så illa, de säger bara "det bara hände". SÅ dålig koll får man ju inte ha tycker jag. Men som sagt, det är min åsikt :)