tisdag 29 september 2009

Tiden går..


ganska långsamt idag. Jag skulle egentligen jobbat eftermiddag men arbetsledaren ringde i morse och frågade om jag kunde jobba dag istället. Henke är sjuker. Han stjälper sig själv tyvärr dom gånger han är sjuk, då han oftast ringer en kvart innan passet börjar. Och det drabbar i slutändan brukaren. Hade Henrik ringt tidigare hade vi hunnit med skolskjutsen istället för att mamman hade behövt skjutsa oss. Well well. Jag ska absolut inte klaga. Eftermiddagspass är på sju timmar och dagarna på tio timmar. Jag kommer att få kvalificerad övertid för dom tre extra timmarna. E nog första gången i mitt liv jag fått det. Yay!

1 kommentar:

Camilla sa...

Man kan ju tycka att man vet tidigare än en kvart innan man ska börja jobbet att man blir hemma! Fast en del är ju lite mer..långsamma :P