torsdag 10 september 2009

Jag ska bara..

Ska strax äta frukost. Pratade precis med Carola, henne som vi ska hem till imorrn kväll.
Hoppas Björn och mamma följer med, the more tha marrier (eller hur det nu stavas?!).

Kom att tänka på en sak. Jag har riktigt svårt att läsa texter som är "ihopknöcklade", när det inte finns några radbrytningar. Dom blir så jobbiga och tråkiga att läsa så jag hellre skippar att läsa dom, många skriver tyvärr utan att använda radbrytningarna.. :(

Pratar just nu med kollegan, stackarn har försovit sig, inte hört alarmet på klockan. Sånt suger..
Dom här tre dagarna jag jobbar 7-17 har inte varit roliga alls. Allt som gått in i ena örat hos brukaren har gått ut genom andra örat direkt efteråt. Och så har han antingen inte velat tänka själv eller så har det varit extra svårt (fast det inte varit det ändå). Sen glömmer han saker och ting som görs i skolan, så när man är tillbaka nästa dag så har han glömt det han lärt sig dan innan... Så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Egentligen skulle jag och min kollega behöva nån sorts lärarutbildning med tanke på att det är vi som lär honom så det vara finns en lärare i klassrummet och hon kan ju inte bara sitta med min brukare. Och dessutom är det så sjukt jobbigt att vidarebefordra sånt här till hans föräldrar, för dom förstår verkligen inte hur svårt han har det i skolan.

Det får bli på nästa personalmöte. *suck*
Blä. Aja.. Får se hur det går då (inget planerat möte än)
Blir bara så grymt frustrerad när jag tänker på det.....

Skönt att ha en vilodag från gymet iaf. :)

Inga kommentarer: