onsdag 16 september 2009

Oj va nyttig jag va nu igen!

ELLER INTE.
Det blev pytt i panna med bacon till middag och som sagt ingen träning idag.
Jag gick iväg till centrum för att hämta min spikmatta men affären stängde visst 5 minuter innan jag kom dit. Bittert.
Jag känner mig bitter. Jag känner mig off.

Jobbigt just nu:
Har mens till att börja med. Har ingen karl som kan mysa med mig. Har inte fått ordentligt med sex på sistone. Har det jobbigt på jobbet. Har ont i kroppen (pga jobbet). Är lite halvbesviken på att lyfttekniken på kursen inte kunde ge mig nåt. Ser inte fram emot träningsperioden med brukaren. Hoppas verkligen inte att Nahla, den gamla helgassistenten ska hoppa in då (vi måste vara två) för då kommer brukarens träning vara sjukt grymt jobbigt. Sa jag att jag kände mig off? Såhär kinkig brukar jag inte vara jueh.. :'(

Har det nåt med att jag slutat med mina p-piller och hormonerna är knas eller nåt sånt shit?

Inga kommentarer: