torsdag 24 september 2009

10 saker jag är bra på.

Kände mig pikad när Camilla skrev "nu är det DIN tur!"

  1. Bäst är jag nog på att spendera pengar.
  2. Ta bra hand om min brukare.
  3. Älska min pojkvän och visa detta för honom.
  4. Att tjata (vilken kvinna är inte det?).
  5. På datorer, tycker jag.
  6. Att döda växter här hemma. (No green fingers here)
  7. Att lyssna.
  8. Surfa bort min fritid (I'm stuck to this fucking laptop!).
  9. Att hålla igång min träning.
  10. Att köra bil (alla andra kör som idioter).

Dags att lägga sig snart. Men bara för att man måste, för att man ska vara pigg tills imorrn så har jag inte lust. Sån är jag. Jag vill aldrig (låter som ett litet barn!?) lägga mig när jag måste...

1 kommentar:

Camilla sa...

Nr 8 träffade mig som ett slag i magen :p Vill nog inte veta hur mkt tid jag ägnar åt datorn och 'dösurf' :/

Kan bli lite många inlägg att läsa ibland, det har du rätt i. Fast jag föredrar att de är korta..om de nu är många. Trillade in på en blogg där en tjej skrev lååååååååååånga inlägg..flera varje dag! Text text text och inga bilder. Då blev det jobbigt..hu!