fredag 4 september 2009

Vad humöret kan vända..

Ikväll skulle min karl komma hem halv sju, fast när klockan nästan var det ringde han och sa att det skulle dröja en timme till. Jag tyckte självklart inte att detta va kul med tanke på att jag redan får vänta för många timmar på honom per månad.
Vad händer efter en timme? Dyker han upp?
Näe, det tar två timmar innan han kommer hem och så kan ju jag säga att jag inte längre e sugen på middag.. E det jag som e bitterfitta eller reagerar du likadant?
Jag har fått vänta tillräckligt i mina dagar tycker jag...

Och när man säger till honom varför man e irriterad/arg så får man inget svar.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Gud vad jag känner igen mig. och så blir dem sura för att vi blir förbannade för att dem är sena. Vad fan liksom!

bruttski sa...

Mmm, nu sitter han i köket äter middag själv. Visst har han erbjudit att laga middag men det är lite för sent för det när man redan e sur. Vore bättre om han hade kommit hem med blommor eller kanske en ursäkt.

Camilla sa...

Du låter som mig förra helgen..karlar! Sen fattar de inte heller..eller så säger de att de inte ska göra om det..men så nästa gång de går..vad händer? jo samma sak!

Monia sa...

hahaha jag kunde inte skrivit det bättre själv :P jag har det precis likadant. så jävla trött på karln att han aldrig lär sig heller :s

Kashaya sa...

Typiskt karlar, att det ska vara så svårt att komma hem i tid eller åtminstone ringa hem och tala om att man blir sen. Hur svårt ska de vara???