måndag 28 september 2009

Jag är öppen som en bok..


Och när jag e lycklig skriker jag ut det..

Sex e bland det bästa man kan få. Speciellt på morgonen, innan man ska iväg o jobba. Jag agerade lite väckarklocka åt min karl och han va nog gladare att han blev väckt av mig än sitt tjatiga alarm på mobilen som han snoozar i evigheter..
Jajust ja, gårdagen med Jenny va jättetrevlig, blev bjuden på lasagne och hembakad grovlimpa. Fan va gott! Baka bröd borde man göra. Iofs e det mycket man BORDE göra.....
Aja, dags att gå ut i regnovädret nu.. Uäääh.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag bakar just nu! Blir det bra lägger jag ut receptet sen..testar nåt nytt vettu :)

HÄrligt med en bra start på dagen ;) Själv började jag dagen med grinig sambo (ont i ena benet) och barn som bara ville iväg till dagis!

Camilla igen sa...

Förresten, så du har finskt påbrå? Min sambo är finne..så det är kul ibland att se hockey :p