fredag 4 september 2009

Frulle.

Har jag precis stoppat i mig. Jag är mackoman till max. Ingen müsli eller havregrynsgröt här inte. Det ska vara mörkt bröd med många pålägg. Helst smör, ost ,skinka och gurka... Mmm, mmm, mmm.

Ska bara skrubba tänderna och sen drar jag till Skärholmens centrum för min synundersökning. Sist jag va där råkade jag skrapa vänster fälg fram vid utfarten.
Fick i Måndags höra att Jennys gubbe oxå skrapat fälgen precis på samma ställe. Antar att det är lite tajt om plats där. Jag tappade väl koncentrationen när jag kollade på nån lirare som gungade fram och tillbaka vid automaten.. Sen hörde jag bara "sssskrrraaaaaap!".
Som tur va så blev det ingen sjukt stor reva...

Aja, off I go (drive). Och lite försiktigare denna gång.

UPPDATERING:
Glömde visst att publicera detta inlägg innan jag åkte iväg.
Synundersökningen gick bra, bågarna är beställda nu och klara om två veckor. :)
Och inget skrap på fälgen denna gång!

Inga kommentarer: