måndag 7 september 2009

Uppe med tuppen!



Trötter men glader. Tänker "BARA fyra (lååååånga) arbetsdagar kvar, innan ledigheten (Fre-, Lör-, Sön- och Måndag)".
Och så händer det lite skoj i helgen oxå. Igår blev det bestämt att vi drar till Bro och hälsa på Sami, Carola, Oliver och... (har gått för lång tid sen vi va där sist, var till och med tvungen att gå in på FB och kolla namnet, PINSAMT).. Wilma..
Jag vet inte varför men jag har svårt att komma ihåg hennes namn.
Konstigt med tanke på att jag har en vän vars dotter heter Vilda.

Aja... Och självklart har jag drömt om den där äckliga jävla dockan (Chucky)inatt oxå, och som vanligt gick det inte att död fanskapet. Till slut blev han av med kroppen men lik förbannat rullade han runt med sitt huvud och bet ihjäl folk.. Uäääh..! Äckliga jävla docka.







1 kommentar:

Camilla sa...

Att man alltid köper så mycket godis! Är toksvårt att hålla igen..är inte som när man var liten då påsarna var minimala och man fick typ plats med tre godisar i en påse :-p

Usch..otäck docka..jag kan inte se sånna där filmer, jag får mardrömmar i flera veckor efteråt och vågar knappt gå på toaletten själv, haha!