lördag 5 september 2009

...

Jag hatar att vänta. Det är nog bland det värsta jag vet. Och jag kommer aldrig att vänja mig vid att jag måste vänta på honom titt som tätt. Är det ens nåt man borde vänja sig vid?
Han behöver aldrig vänta på mig.

Jag är inte som alla andra tjejer.. Nu ska jag inte dra alla tjejer över en kam, men jag tar inte lång tid på mig att göra i ordning mig. Jag vill att saker och ting ska gå fort. Visst kan jag lugna ner mig vissa gånger. Men helst ska allt ske direkt. T ex: kommer jag på att jag vill till IKEA, då gör jag mig i ordning och drar dit. Jag kan inte göra som min karl, lägga mig i soffan och dega i några timmar för att sen sticka iväg. Jag blir för trött om jag lägger mig där.. Då fastnar jag där. Såhär är det. Gör jag inte det jag ska direkt så blir det inte av.

Nu ska jag iväg till jobbet. Ska handla nåt att äta till lunch på vägen.
Ha en bra dag!! Det ska jag försöka ha!

2 kommentarer:

Jonnie sa...

haha nje ja dricker sällan o de få gånger e ja gör de så blir de på puben

Camilla sa...

Påsen var enorm! Måste ha varit 2 kilo eller nånting :/

Det där med karlar, jag tror inte det funkar att försöka lära dem något genom att bete sig likadant mot dem. De verkar ju inte bry sig när man låter dem vänta, och nästa gång man gnäller säger de istället.."men du gör ju likadant!". ÅÅååh!!

Och ja, man vill gärna ha rent när mamsen kommer..haha..annars ställer hon sig väl och städar är jag rädd ;/

Kul med lite nya inköp på g! Och chips..mmm..vilken sort blev det?