torsdag 24 september 2009

Varför...?


Hur kommer det sig att jag drömt igen och kommer ihåg den? Sover jag dåligt igen? Iofs var gubben uppe vid tre och skulle åka iväg och mäta mönsterdjup på lastbilsdäck nånstans.. Och sen somnade jag om för att bli väckt två timmar senare. Antagligen drömde jag drömmen då.
Det handlade iaf om Björn hade tatt Saaben istället för Audin vilket han inte skulle göra nu när han ska till Ryssland. Jag vill ha Saaben just nu med tanke på att den känns.. friskare än den andra. Och detta va mitt i vintern och jag hade sjukt bråttom till jobbet och vad jag än gjorde för att skynda mig så blev det fel. Jag var antingen tvungen att stanna och prata med nån, glömt nåt hemma (som för övrigt blev till en simhall, där jag va tvungen att simma en lång länga bland en massa flytleksaker för att hitta nycklarna till bilen!?!) och så blev jag även stoppad av nåt elakt konstigt gäng... Läbbigt sådant.

Aja, Nu måste jag skrubba tänderna och den faktiskt bege mig till jobbetijobbet. Eter jobbet blir det träning (har gryyyym träningsvärk i triceps!)
Åh va fort den här veckan har gått. Riktigt skönt....

Inga kommentarer: