tisdag 22 september 2009

Vart tog den söta lilla flickan vägen?


Just nu väntar jag på att Louise ska ringa mig. Vi skulle/ska!? fika idag innan vi börjar jobba...
Jag är tyvärr den otålige. Jag ringer alltid några gånger extra, ifall personen faktiskt skulle svara....
Hade vi inte träffat idag hade jag dragit till gymmet, men nu har jag ju redan gjort i ordning mig.

Till nåt helt annat mitt i allt, kollar på nyhetsmorgon om nu kom det reklam för adlibris.com. Nån hemsida med böcker eller vad dom pratade om. Aja, det handlar iaf om en person som backar ut från sin plats i parkeringshuset, haha. Och backar in i alla andra bilar *s*. Såna klipp älskar jag.
Här får ni se ett annat från Youtube.




Uppdatering: Orkar inte radera bort det jag skrivit ovan men fick precis mess om att hon inte va i form att ses idag och frågade om vi inte kunde ta en fika imorrn istället. Återstår att se hur pigg jag är imorrn bitti om jag går upp lite tidigare och tränar...
Vill ju hinna mysa lite med min karl ikväll oxå utan att behöva lägga mig tidigare..

3 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Svar:
Ja jag får
kväljningar när jag gör det på han x) HAHA..
Oja det är verkligen värt det, han kan andas normalt igen när man har sugit upp han snor (det där kan tolka fel :P)

Kraaam
H

Camilla sa...

Låten var ju jättebra! Har gått in på min blogg flera gånger idag bara för att höra på den :D

Tråkigt på fikat! Men käka en biskvi för mig imorgon hörru. MUuuums!

Camilla sa...

Pst..finns en utmaning till dig i min blogg ;)