torsdag 24 september 2009

Är det bara jag som stör mig på Anna Anka?

Eller vad fan hon nu heter? Hon syns OCH hörs överallt! Och jag har inte ens sett den där "svenska hollywoodfruar"... Om det ens är nåt att se. Känns som att Anna Anka (Anka till att börja med, vad är det för efternamn!?) kommer att bli nya Linda Rosing.
Aja. Va tvungen att lätta hjärtat lite.

Just nu sitter jag i soffan och bloggar, äter middag och glor på Vänner. DET är en grym serie :).
Har jobbetijobbat idag och tränat oxå. Och träningen gick bra tycker jag. Andra dan på gymet. Ska se till att det blir en tredje dag oxå. Och/eller en power walk.

Dessutom e jag gräsänka nu. Björn är i Ryssland nu och kommer hem på Lördag under dan. Inte FF här inte utan PF! Woho.. Eller inte. Fast det är ganska så bra att vara ifrån varandra. Speciellt när man bor ihop och träffas varje dag.

Nu ska jag äta klart. Sen blogga lite mer kanske.

1 kommentar:

Friskriven sa...

Det GÅR ju inte att undvika henne, fastän man vill!