lördag 26 september 2009

Pigg och glad.

Fast bilden säger nåt annat. Ser ju inte världens piggaste ut direkt.
Sitter och myser med datorn här i sängen för en gång skull. Självklart har jag adaptern i, annars dör ju datorjäveln efter exakt en kvart. Bra där.

Idag hade jag tänkt att träffa en vän jag inte träffat på evigheter. Henne umgicks jag ganska ofta med förut men inte längre, inte sen hon skaffade kille. Och det är ju tråkigt med tanke på att det där nykära borde lagt sig. På ett år, eller till och med mer har jag träffat henne två ggr. Och inga långa stunder heller. Det måste det bli ändring på!

Verkar (ska inte säga att det ska bli) som att det kommer bli hemmamys med Björnen ikväll oxå. Jag trodde han skulle festa med kollegorna men han säger i sms:en nu att han är för trött för det just nu. Återstår att se.
Nu ska jag äta lite frukost. Nån som kan nån nyttig frukost förresten?

3 kommentarer:

Jenni sa...

Testa filmjölk och bär eller havregrynsgröt. Nyttigt och gott.

Carita sa...

Jag visste att nån skulle säga havregrynsgröt. Är det ens gott? Säkert? Inget du inbillar dig?

Jenni sa...

Inte så konstigt..det är väldigt nyttigt.
Hehe jo det är gott..fast visserligen gör jag det lite onyttigt genom att ha lite sylt eller bär i.