söndag 27 september 2009

Fick friskt luft iaf.. på Ica Maxi......

Lite bilder....

Enda växten här hemma som blommar, lite trevligt sådär faktiskt. Resten är iofs inte blomblommor...

Björn köpte hem en sån här trägumma i Ryssland, vafan kallas dessa för?? Det jag gillar mest är att den minsta nästan är mindre än skruven i hyllan..... Trodde aldrig det skulle ta slut med öppnandet!

Ganska så full kyl nu iaf..

Och frysen e fullsmockad!

Det borde dom iofs vara med tanke på hur mycket storhandlingen kostade... Aja, allt va ju inte mat heller men men....

4 kommentarer:

Mimo sa...

men herregud, hur mycket har inte ni handlat?? hehehe
2000 spänn, det var som fan hahah. ok jag brukar handla lite i taget, vi har bara en liten frys.
Fina bilder på din blomma, mina bara dör hela tiden så jag har gett upp hoppet med växterna!

Floosan sa...

Ja det är helt galet va en storhandling kostar pengar blää också spenderat dagen på maxi för att få en full kyl och frys igen

Camilla sa...

Mmm, vindruvor..vad gott! Inte dumt ha välfyllt där hemma i kyl o frys!

Hittade du nån gardin förresten? Eller kruka? Alltid kul med lite nytt!
Skulle behöva lite växter jag med..men de dör alltid för mig inom 4-5 månader :(

Camilla igen :) sa...

Oj, var det så mkt folk där? Då förstår jag att du inte orkade. Att trängas är ju tokjobbigt :( Gött med krukan iallafall!!

Det är som med Fredag den 13e..kommer alltid en ny film:P