onsdag 2 september 2009

VARMT!

Nu har jag varit ute i det fina vädret och tagit en powerwalk!
Gick hemifrån och knatade mot Aspudden, gick den här långa vägen som leder från Personnebadet, förbi Axels- och Örnsberg och till Aspuddens centrum, sedan knatade jag upp för backen, förbi Uppenbarelsekyrkan?!, genom Midsommarkransen och förbi Telefonplan och sedan hem därifrån. Det tog mig 75 minuter. Riktigt skönt. Nu e jag dock helt slut.

Orkar inte ställa mig i köket och laga mat nu heller. Allt e dessutom fryst.
Såå, Björn kommer hem om en stund med lite mat. Jag va sjukt sugen på en pizza men jag tänker inte förstöra träningen. Sa att han skulle beställa en avoadosallad till mig istället. Den är sjukt god, den från Lugano. Det vet Therese iaf :).

Så, nu ska jag glida in i duschen så man blir lite ren!

1 kommentar:

therese sa...

Mmm jag älskar den salladen!!! Har varit där en gång efter att vi var där, men jag tar kyckling salladen istället =)
Vad duktig du är som är ute o går så långt!