tisdag 1 september 2009

Underbart.

Träningen idag gick asbra. Som vanligt blev jag tomatröd i ansiktet och svettades som en gris.
Körde power walk i en halvtimme och sedan mage + ben. Nu sitter jag här nyduschad och det är en riktigt skön känsla efter att man tränat.

Igår efter jobbet träffades jag och Jenny i Skanstull, så gick vi till Martinshop. Ingen av oss hittade nåt dock. Handlar på nätet istället. Däremot fanns det massa roliga kläder där. Sjuksköterska, sexig sekreterare, hejarklackstjej mm. Och kläderna kostade självklart mycket. Tycker iaf jag, dvs 800-1700 kr ungefär.. Sen åkte vi hem till henne och pratade om allt möjligt och åt kassler med ananas + ost och potatis. Riktigt gott :).

Jo förresten. Köpte ju en duk, löpare och tabletter förra veckan juh. Vad har Björn hunnit göra? Spilla? Ja! Och dessutom på ALLA TRE! Jag fattar inte hur. Så fort det är nåt rent framme som inte får smutsas ner blir det nersmutsat direkt. Konstigt det där.

Mitt paket från Tradera har kommit oxå! Funderar på att hämta det innan jag ska iväg o jobba! :) Va skoj! Riktigt snabb leverans oxå! Fick mejl igår om att han hade fått pengarna in på sitt konto liksom.
Nu ska jag föna håret och sminka mig lite innan jag ska till jobbet!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

therese sa...

Klart jag följer dig via blogg lovin. har jag gjort sen du börja blogga=)
Följer du mig..?