fredag 4 september 2009

Fika och promenix.

Nu när jag kom hem försökte jag leta efter mitt usb-minne som jag använder när jag använder när jag överför bilder och musik mellan dator och mobiltelefonen. Och självklart ligger det inte där jag la det sist. Var fan har jag lagt det då undrar jag.
Letar i soffbordet, under soffan, på kontoret och hittar fortfarande inte det. Kollar sedan en gång till i mediamöbeln där jag brukar lägga det och gissa vad? Den låg där!
Jag är sämst på att leta!! Jag kollar slarvigt och så har jag inget tålamod när det gäller sånt?
Nån annan som e likadan?

Vi åkte först till hennes karls jobb och fikade där.. Riktigt goda bullar och kakor där ska ni veta! Sedan knatade vi runt lite på Söder. Vi gick bland annat in på Designtorget och där finns ju hur mycket kul som helst. Synd att man redan spenderat för mycket pengar den här månaden.

På bilden har ni Eritski. Magen har blivit mycket större sen i somras då man senast träffade henne och bebben är beräknad i början av November. Spännande! :) Just nu väntar jag väl på att Björn ska komma hem så man får lite mat i magen. Det blev aldrig nån träning idag, kände att kroppen behövde lite vila. Men men, resultat ser jag iaf på kroppen!

Så, nu ska jag slösurfa lite och glo på lite tv. Nån som ska göra nåt kul i helgen förresten?

Inga kommentarer: