fredag 25 september 2009

Magen fuckar sig.


Just nu kurrar den askonstigt.
Är varken skitnödig eller hungrig. Protest på nåt sätt?
Det blev två matlådor av gårdagens middag. Det va planerat att det skulle bli en men.. två + middagsportionen som mer va 3 portioner??
Jag glömde nog skriva det i min lista. Jag är grymt duktig på att laga alldeles för mycket mat när jag väl gör det.

Idag kommer min brukare inte att vara i skolan så dan kommer nog att gå riktigt segt. Blä.
Och då kommer det bli segt att träna oxå känner jag på mig. Men jag SKA!
Jag vet inte riktigt men sen jag slutade med p-pillrena känns det som att jag blivit starkare i armarna (och säkert på andra ställen oxå). Fått mera muskler liksom, dom känns hårdare.
Jag kanske har fått tillbaka det lilla testosteron jag har i kroppen? Eller är det inbillning tro?

What to do ikväll då? Har inga planer alls. Vore ju tråkigt att sitta ensam hemma ikväll *kliar sig på huvet*.

Inga kommentarer: