fredag 11 april 2014

Vecka 24.

Har satt på ännu ett avsnitt av LOST.
Har precis kokat lite té och satt igång med kalops. Bara att fylla på med vatten och smaka av med salt emellanåt.

Nu är det rent och fint här hemma efter att Helene varit här, och jag NJUTER. Fan så skönt det är att ha det huset städat från topp till tå! 
Medan hon städat så har jag roat mig med grannarna i Skärholmens centrum. Hjälpte Vendela att hitta skor, hon HATAR tydligen att shoppa skor, det som är så kul. Men alla är vi olika. Vi lyckades i alla fall hitta två par till henne och det var hon väldigt förvånad över (i fjällen bytte hon tydligen pjäxor 15 gånger på en vecka för att dem inte kändes bra, den ni!).
Hittade lite smått och gott jag med. Dels ett par Crocs till lillfisan och även ett par snygga solglasögon. Sen så köpte jag lite påskägg, ni vet dem där i färgad folie med choklad inuti, och lite fjädrar som man kan piffa till trädgården med. Sen åt vi en varsin kycklingburgare på Jensens Böfhus, väldigt gott!
Därefter rullade vi hemåt och nu har man lite egentid innan lillfisan ska hämtas på dagis.




I eftermiddag kommer Jenni och Micke över, trevligt trevligt. Får se när Björn dyker upp också. Skulle gissa på 18-19 nån gång, men man vet aldrig.
Nu ska jag dricka mitt té innan det blir kallt! Ha en underbar Fredag!


Inga kommentarer: