tisdag 22 april 2014

Slappardag.

Ser på lite LOST just nu och messar med Vendela samtidigt. Vi ska ta en fika i dag... får se om vi tar det inom- eller utomhus. Är ju gärna ute när det är så fint. I dag blir det en lugn dag. Ska eventuellt leta fram slipmaskinen och slipa bordet ute i trädgården och därefter olja in den. Grinden skulle behöva sig en omgång med...

Har precis sorterat lite bilder som jag ska framkalla, har lite till som ska läggas till i mappen. Denna gång väljer jag alltså inte ut bilderna direkt ur mappen in i framkallningsmappen på själva fotosidan, utan lägger dem i en mapp. Har varit med om för många gånger att programmet inte fungerat och så har man fått göra om allt. Man lever och lär.

Pratade med Therese för en stund sen också. Hon har verkligen kommit igång med träningen och det känns lite så för mig med. Hon tränade i går och längtar efter dagens träning, jag tränade i går och ska iväg i morgon tänkte jag. Så det är faktiskt skitkul att båda kommit igång nu igen. Hoppas bara det håller i sig!
Vi ska ta och ses i morgon i Skärholmen, båda är dock billösa så det suger ju... ska försöka flirta till mig Audin, så kanske Björn kan ta och kika på Dodgen i morgon.. *blinkblink*

Gårdagen var väldigt trevlig. Björns föräldrar kom hit och hängde med oss i flera timmar. Lekte med My och hjälpte till i trädgården (SÅ snällt!), och sen åt vi lite middag och tog en fika på kvällen. Vi var ute i stort sett hela dagen med Mysan, så bra med frisk luft för alla! Grannarna och deras barn var ute de med så det var en massa bus och lek på gatan. LÖVLY.





1 kommentar:

Therese sa...

Åh vilka fina byxor :)))))
Passar ju My perfekt!
Kul att ses idag! Måste köpa solglasögon och det finns inget värre haha