lördag 5 april 2014

The Wolf of Wall Street.

Den såg vi i går. Herrejösses, den var ju hela tre timmar lång!
Och jag lyckades hålla mig vaken igenom hela, dock inte syrran.. men hon tog bara en powernap och sen piggnade hon till och orkade se resten.
Jag tycker att filmen var bra, även fast den var så lång så tappade jag aldrig fokus. Hade väl lite högre förväntningar men det är väl ganska svårt att göra en tre timmar lång film superbra, men Leonardo Di Caprio är ju så himla bra! Det är liksom han som gör filmerna. Fattar fortfarande inte att han inte fått en Oscar än. Vi hade lite gott till maten också. Frukt och en varsin hallon/blåbär/björnbärssmoothie. Riktigt god! Bebben i magen hade hicka genom halva filmen också, haha!



Nu sitter jag och My och har lite morgonmys i soffan till lite barnprogram. Snart är det dags för lite frukost. Åh vad hungrig jag är redan nu.

1 kommentar:

Camilla sa...

OJ! Nu har jag inte ramlat in hos dig på länge! Får skämmas lite... Men..aaaah, du ska ju ha bebis!! När, var, hur?! Berätta, berätta! :D Vad roligt!

Pst..din bloglovin verkar fortfarande gå till din gamla blogg?