onsdag 9 april 2014

FK beslut.

ÄNTLIGEN kom pappret jag väntat i evigheter (känns det som)!!
Beslut på att jag har rätt till gravpenning fram tills BF. Guuuuud så skönt!
This made my morning! Tralla-laaa!


Nu ska jag bara fylla i ännu mer papper... huvva. En försäkran på att jag inte kommer jobba under denna period. Mycket papper blir det, och så måste jag korrigera inkomsten lite då det som fyllts i av FK inte stämmer längre, pga av att jag inte jobbar helger längre och därmed mist den OB:n.
Så, det är bara att ringa till kontoret som jag precis skickat inkomstpapper till som FK vill ha, då jag bara behöver fylla i detta papper, och även fråga om en till grej. Men jag får nog vänta en stund. Tror knappast de på kontoret börjar innan 08.00.

Nåja, den här karamellen ska jag suga på hela dagen och vara nöjd. Sen ska jag hämta Mysan lite tidigare från dagis då vi ska åka och hämta upp Björn som är billös i dag. My lär ju inte få tråkigt utomhus i dag i alla fall så jag när vi kom till dagis... Huvva. Många blöta ungar kommer det bli tror jag.


Inga kommentarer: