tisdag 15 april 2014

Soffhäng.

I dag kommer det bli en riktig slappardag.
Sitter redan bänkad i soffan och ser på LOST.


Snyggast.se
Hade velat pula lite i trädgården men har faktiskt inget att göra där. Inte förrän jag drar med syrran till Plantagen och köper på mig lite blommor/växter. Jag har ju mina sticklingar i krukor inomhus men dem är jag lite för feg att plantera ut än då det kan vara frost på morgnarna. Har i och för sig busken som ska planteras vid husgaveln, men måste se till att skydda den ordentligt då det är en del spring där just nu då det inte finns nåt där. Gah! Känner hur det bara kliar i fingrarna när jag tänker på trädgården!

I dag blir det en Linas matkasse också, tycker alla tre middagarna lät goda. Riktigt goda.
Nä, nu blir det lite mer LOST, ha en bra dag!

1 kommentar:

Camilla sa...

Skönt med matkasse, skulle jag med vilja ha emellanåt :)

Jag är föräldraledig till januari, blir jag som tar hela av olika anledningar och det känns heeelt ok :D Kommer ni dela 50/50 eller tar någon av er en större del?