måndag 7 april 2014

PHEOW.

Oj så svettig och varm jag är nu!
Det blev ett litet pass ändå. Skickade bild och pepping till Therese så hon också kommer iväg till gymmet denna vecka. Båda var överens om att det är dumt att man inte tränar fastän pengarna dras varje månad.
Jag körde först 15 minuter på motionscykeln och sedan körde jag lite blandat med styrketräning, mest ben. Men jag märkte rätt fort att jag ändå tog i för mycket då det började snurra till i huvudet, så då var det bara att lugna ner sig lite. Sen avslutade jag med 15 minuter på crosstrainern, så lite motion blev det vare fall i dag.

Pratade precis med en jättetrevligt handläggare på FK som frågade lite om mina papper jag skickat in, dels så har jag lägre inkomstuppgifter denna gång och det är ju för att jag gått ner nån procent på jobbet, sen så försvinner ju självklart ob:en då vi slutat jobba helger, och så undrade hon ifall jag visste om det här andra utlåtandepappret som arbetsgivaren skickat in om förbud mot arbete.. om jag hade koll på det, och OM jag har koll på det. Nu ska vi bara invänta inkomstuppgifter som jag skickade till kontoret i dag som ska fyllas i och därefter skickas till FK, så jag det blir rätt och så jag inte blir återbetalningsskyldig på nåt sätt.

Huvva, jag är fortfarande jättevarm. Får vänta en liten stund med duschen. Ska messa grannen och be om lite tésällskap sen :-).

Inga kommentarer: