onsdag 23 april 2014

Somnar hon nu?

Sitter här och väntar i stort sett på att My snart kommer upp.. igen. Hon har gått upp ur sängen tre gånger nu... sista gången gick jag och lade mig bredvid henne en stund och då började hon faktiskt se lite sömnig ut till slut.

Tänkte göra lite té och rosta lite mackor till middag i kväll. Nyttigt va?
Gjorde pytt i panna till middag i kväll men kände absolut inget sug efter det. Så Björn får två matlådor istället.

I morgon kommer min brukares syster hit, ska hjälpa henne med hennes cv lite, hade ju ändå inget planerat på förmiddagen i morgon ändå, så varför inte hjälpa nån som behöver hjälpen..?
På eftermiddagen ska jag ta mig till Handen för lite manikyr, får se till att ta bort nuvarande nagellack innan så de slipper göra den saken... tycker faktiskt att mina naglar är i väldigt bra skick just nu, så det känns ju lite kul. Lite roligare att sköta om och måla dem då.

Nu ska jag se på lite LOST, ni får ha en bra kväll.

Inga kommentarer: