onsdag 16 april 2014

Lugnet före stormen.

Sitter här och andas ut lite efter att ha påskpyntat lite ute i trädgården. Köpte lite fjädrar på TGR här om dagen och lite fler i dag på Panduro. Så nu ser det lite roligare ut i trädgården.
Hittade även tre par byxor till My och en mascara till mig själv. Rea på rea på kläderna och 20% rabatt på mascaran, sen att jag råkade ha 100 kr för ihoptjänade bonuspoäng på Lindex-kortet gråter jag inte för!


Kul att några av Påskliljorna i rabatten vågar visa sig.
Sån här shopping gillar vi, inte sant? :-)
Det var kul att träffa brukaren. Lika spänd som vanligt när man träffas men sen så lugnar hans kropp ner sig. Det han känner på insidan syns oftast på utsidan om man säger så. Det var i alla fall kul att sitta och snacka och fika med honom. Sa till han att han gärna får komma över och grilla lite med oss nån dag när det är fint väder, nu börjar ju värmen infinna sig.. hoppas jag.

Nu ska jag som sagt andas ut lite innan det är dags att hämta lillfisan. Hade tänkt att göra en middag ur Linas matkasse men har självklart glömt att ta fram köttet från frysen, så det får bli i morgon istället!
Får se vad vi hittar på istället.

1 kommentar:

Camilla sa...

Några fjädrar kan verkligen piffa upp!! :)