måndag 14 april 2014

Solig dag med lite bränna.

Då har jag lagt lillfisan i säng för andra gången. ÅTERSTÅR att se om hon somnar denna gång då..

I dag har jag som sagt hängt med Sarah. Vi tränade på förmiddagen och sen åkte vi förbi Willys en sväng så jag kunde köpa hem lite lunch och lite andra nödvändigheter.
Det blev pastasallad med tonfisk, väldigt gott! Och riktigt mysigt att sitta ute på tomten och äta lunch. Jag tror nog att vi fick lite färg av att sitta där ute ett tag.

Sen hämtade jag Mysan och så vart det lek och bus på gården med grannbarnen. Därefter lite middag och sen Bolibompa. I kväll gjorde jag det enkelt för mig, mestadels då Sarah var kvar här så man kunde snacka lite.

Björn skulle varit hemma redan nu men fick joursamtal precis innan han kom hem, så han kommer nog inte hem förrän om några timmar.
Så vad återstår för mig att göra då? Jo, då kan man plöja igenom några LOST-avsnitt, hehe.

Sen orkar jag inte ställa mig och laga nån mat längre, det blev dessutom rätt sen lunch för våran del, så ett par smörgåsar och lite yoghurt får räcka till "middag" i kväll.


Inga kommentarer: