onsdag 9 april 2014

Iväg i regnet.

Nu ser köket rent ut igen. Disken låg över hela diskbänken och vällde nästan över, så det var bara att fylla på diskmaskinen!

Tog ett varmt och skönt bad innan det också. Kände mig så frusen, och så passade jag på att sätta igång bubblet då jag är ensam hemma och då inte kan väcka någon :-). Otroligt skönt, speciellt på högra skuldran som ömmat lite på sistone, det är ju lite som massage. Så nu är jag både ren och varm igen, hihi.


JAHAPP, där kom snön, i skrivande stund. SUCKSUCKETISUCKSUCK!

Tänkte åka till Kungens kurva en sväng, dels för att handla några plagg på HM men även för att köpa ägg då jag glömde det vid storhandligen i går, plus att jag nu kom på att vi inte har några rödbetor hemma. Så dem två grejerna från Ica får det bli.

Ha en bra dag i regnet/snöslasket...!

Inga kommentarer: