söndag 13 april 2014

Bloglovin fungerar.

Ah, efter att ha gått i funderingar på att byta blogg och försökt googla ett tag på varför min blogg inte uppdaterats så fungerar det äntligen. Skickade mail till bloglovin efter att ha kollat mitt RSS-flöde som fungerar korrekt (dock inte enligt bloglovins rss-check-länk), och fick svar om att de uppdaterat min blogg i bloglovin. Väldigt skönt att det fungerar nu igen med andra ord!

Jag är för övrigt helt slut efter att ha haft koll på lillbusan hela morgonen/förmiddagen. Skönt dock att man fått sällskap av Maria och Nils, så en vuxen har man fått hänga med i alla fall, hehe. Björn har ju återigen jobbat. Dock i området. Skiftat däck åt förhoppningsvis blivande kunder.
Snart borde han vara klar.

Sen ska jag bänka mig i soffan och bara DEGA. Kanske se nåt avsnitt av LOST som jag hoppade i går då jag frenetiskt höll på med mitt googlande.

1 kommentar:

Camilla sa...

Peeeerfekt! Nu ska jag inte missa dig härframöver! Hade din blogg som bokmärke ett tag, men när min dator dog för länge sen och inte gick att återuppliva tappade jag alla bokmärken och har varit dålig på att bygga upp en ny bokmärkesbas :(

Men vad kul att ni ska få en till! My kommer bli en fantastisk storasyster! Min lilla är ju 7 månader men jag har redan börjat drömma om en 3a i smyg, sambon får krupp om han får veta det ;D Men jag tycker det har varit lättare att ha två barn än ett, kanske för att man är lite "coolare" med andra barnet..? Eller, man har helt enkelt inte samma tid som med första barnet och då får saker och ting bli som de blir helt enkelt :) Kram på dig!