tisdag 29 april 2014

Pollenallergi.

Det suger att vara pollenallergiker må jag säga.. både i går och i dag är det riktigt jobbigt.
Tänkte faktiskt hämta My lite senare i dag då jag inte kommer orka vara ute med henne.. ska bara göra i ordning lite middag innan jag hämtar henne, sen så kan vi äta det i lugn och ro och därefter göra annat skoj.

Jo, resultatet på Glukosbelastningen blev som jag trodde, helt normalt. Det enda jobbiga var bara att sitta där och vänta.. Totalt så fick jag vänta i 2 h och 50 minuter. SEEEEGT.
Men men, nu vet barnmorskan att det inte är några konstigheter i alla fall. Drog iväg ett mail till henne och frågade vilken allergimedicin mot pollen jag kan ta, hoppas på att hon hinner svara i dag..!

Därefter åkte jag till Jula en snabbis och köpte hem några muttrar och skruvar, så nu sitter vågade jag ställa ut blomlådan på balkongen. Det ser ju mycket trevligare ut med lite blommor där också.
Sen har jag sorterat en massa tvätt och satt igång tvättmaskinen.. skönt att ha det gjort.

Ska se på ett avsnitt LOST nu och därefter börja med nån av Linas måltider. Ha det gott!

Inga kommentarer: