fredag 4 april 2014

Alla måsten.

I dag har jag inte gjort så mycket "måsten". Än i alla fall. 
Jag skulle behöva tömma och fylla diskmaskinen på nytt, jag måste laga mat sen, jag måste posta brevet gällande min årsinkomst till kontoret så det kan skickas till FK, jag skulle behöva städa, jag har ren tvätt som måste sorteras... listan kan göras ännu längre..
Men just nu orkar jag fan inte. Vattnat blommorna har jag gjort åtminstone, haha! Det var det viktigaste for today. Får väl göra resten i morgon eller nåt..

Kollade nyss klart på "En oväntad vänskap". Den har många rekommenderat varmt, senast Therese i går. Så nu fick jag arslet ur och tittade på den via Dreamfilm.se. En väldigt bra film visade det sig vara förstås.
Så har du inte sett den, SE DEN!

På förmiddagen så var jag iväg med Maria till Skärholmens centrum. Hon hittade det hon behövde till morgondagens kalas + lite mer och jag hittade present till Nils och även några småsaker. Sen åt vi lite lunch innan vi gick till Myrorna där hon hittade bord och stolar till Nils, han kommer säkert bli jätteglad av att ha ett eget bord att rita/läsa vid! Trevligt med lite sällskap på shoppingen i alla fall.

Fick min efterlängtade sushi innan veckan tog slut :-P
Om en stund ska jag ner till dagis för att hämta lillfisan. Just ja. Klippte hennes hår i går. Det är så svårt att se hur det ser ut då hennes hår är helt ostyrigt, speciellt om man somnar med lite fuktigt hår....! Men jag tror att det blev helt ok. Hon har ju i stort sett haft hockeyfrilla ett tag nu, underhåret har liksom växt fortare än resterande hår.. stackars unge. Nåja, hon slipper se ut så på dagiskortet som ska tas nu i April i alla fall!

Inga kommentarer: