onsdag 16 april 2014

Fettot på gymmet.

Haha.. alltså, jag småskrattar ju lite inombords när jag ser mig i spegeln på gymmet i gymkläder.. kan ju inte se mer deffad ut, hahahaha!
Jaja, jag tog mig till gymmet i dag i alla fall! That's what counts!
Körde inte så mycket cardio men desto mer styrketräning, denna gång axlar, triceps och bröst, och med lagom mycket vikter..


Om nån timme ska jag iväg till Farsta för att träffa min brukare. Lite fika och sen lite shopping. Rensade lite i My's garderob och insåg att hon behöver fler byxor. Och även en lite tunnare jacka än den hon använder nu, så det ska jag kolla efter där..

Så, dags att sluta skriva, annars missar jag vad som händer i serien.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Du är ju jättefin, preggo och allt :) Upplever du att du är större nu än med My? Jag blev fort riktigt rund om magen nu senast, i vecka 12 såg jag ut som i vecka 25 med första barnet. Så du kan ju gissa hur jag såg ut nu i vecka 40... :-O

Camilla sa...

Du är ju jättefin, preggo och allt :) Upplever du att du är större nu än med My? Jag blev fort riktigt rund om magen nu senast, i vecka 12 såg jag ut som i vecka 25 med första barnet. Så du kan ju gissa hur jag såg ut nu i vecka 40... :-O

therese sa...

Oj vilken mage! Stor o fin <3
Hur mycket har du gått upp än så länge, vet du det??
Jag tränar på iaf! Har tränat 2 ggr denna vecka ( Jihoooo) och ska köra ett mördarpass på söndag kväll tänkte jag. Äter ju godis som om det inte fanns ett slut haha.
Hur går det med din träning?