måndag 7 april 2014

Ambitioner.

Lämnade My på dagis för en stund sen och nu har jag precis fått i mig frukost. Ska låta det smälta ner lite i magen och sen är faktiskt ambitionen att ta sig till gymmet. 
Känner ett litet sug att få köra lite styrketräningspass på benmuskulaturen. Den har ju inte aktiverats nåt på väldigt länge, men denna gång får jag ta det lite lugnare än förra gången då min kropp ville få för sig att svimma flera gånger!

My legs... not... dem är liiiiite blekare och slappare, haha!!
Sen blir det väl fika i vanlig ordning med nån/några av grannarna. Vilket förstås är väldigt trevligt. Kan man sitta och njuta av lite té och få kackla av sig lite, hehe.

OJ så mycket frisk luft vi fick i oss i går. Jag var ute med My i åtminstone 3½ timme, sen så var hon ute lite till med Björn medan jag pulade med annat här hemma, fick äntligen arslet ur och sorterade in all tvätt i garderoberna! Sen blev det ryggbiff med crosscuts till middag, ÅH SÅ GOTT! Alltså det köttet är ju så mört och saftigt, och marinaden vart super! Skulle fan aldrig kunna tänka mig bli vegetarian!

Nä, om man inte ska dra på sig lite träningskläder så man faktiskt kommer iväg sen?

Inga kommentarer: