torsdag 8 december 2011

Vilken färg?

Jag kan väl redan nu räkna ut att våran bebis kommer bli ljushårig med tanke på att både jag och Björn är det. Dock har jag blivit mörkhårigare med åren men Björn har ju tokigt blondt hår.

Men frågan är vilken ögonfärg snuttiplutt får?
Jag är nog ganska säker på att det blir grönmelerade, som jag har.
Björn har fina blåa men dom gröna dominerar på den fronten tror jag.
Eller har jag fel? Skulle ju va underbart om bebisen fick fina blåa ögon, jag har alltid avundats människor som har blåa ögon. Men hade jag haft blå ögonfärg kanske jag hade avundats dom med grön ögonfärg..?


Nu har jag iaf haft projekt raka sig..!
Pheow! Det är fan inte enkelt nu!!
Magen är liiiiiiiite i vägen nu kan man säga.
Oh well, det slutade inte med nåt blodbad idag heller så jag antar att det gick bra. Dock ser man nog ut som en picassomålning av hår mellan benen, haha..! Missat både här och där kan jag tänka mig.

1 kommentar:

erica sa...

Iris fick blå ögon efter sin far.. jag har blå/gröna ögon