måndag 26 december 2011

A little less sleep.



Man är riktigt trött på kvällarna nu för tiden.
Och då menar jag verkligen RIKTIGT trött.
Att vakna några gånger per natt för att amma en liten bebis tar lite energi..
Inatt behövde hon lite extra tröst och mjölk då magen bråkade lite, så då blev det till att vara vaken två timmar på raken, pheow.

Just nu ligger hon som en liten ängel här bredvid mig, mätt och belåten.
Gubben min håller på att fixa lite frukost. Är hungrig som en varg!! Och skinkmackor med te blir det till frulle.... Nami-nami!
Ok, jag kanske tar tillbaka det där med mätt och belåten. Hon ligger och vrider sig en del nu, typ sådär "jag-har-lite-bajs-på-väg-men-kan-behöva-lite-mjölk-så-skiten-kommer-ut..

Louise och Alex kommer hit om några timmar, jag har iaf hunnit klä på mig, inge smink än, det är man lite lat med när man är hemma bara.
Får se om jag ens orkar sätta på nåt ansikte idag, när man bara är hemma så är man lite latare på den fronten.

Hon ligger lugnt och fint nu igen iaf, lilltjejen.
Skönt det. Skönt att se henne må bra. Vår lilla älskling.
Älskar henne så.

Inga kommentarer: