fredag 30 december 2011

Trodde bara det var männen som behövde betala.

Men ack så fel jag hade.
Jag fick minsann en faktura från sjukan jag med. 80 kr per/dygn. Alltså 160 kr totalt. Ingen stor summa men konstigt att dom inte sa nåt om denna kostnad...
Nu har My iaf fått sina namn. Hon fick ta mitt efternamn. Och så fick hon min och Björns mammas tilltalsnamn som mellannamn.
Björns mamma vart jätteglad över det och min morsa sa "stackars barn", haha....!
Härligt.


Ja ni, första dagen utan gubben hemma och jag känner mig sunkigare än sunkigast.
Duschade aldrig igår kväll och idag får jag nog inte duscha förrän ikväll när Björn kommer hem från jobbet, och eventuellt gymmet.
Lilltjejen ska ha konstant sällskap just nu då magen bråkar.
Funderar på ifall man inte ska bada henne också ikväll, då hon bara badat en gång sen vi kom hem. Dock sa barnmorskan att man inte behöver bada bebisen om dom inte gillar det, eller ja, inte så ofta iaf. Men en gång i veckan tycker jag iaf man ska försöka med.

Update: Fröken kissade ner mig så hon fick ta ett eftermiddagsbad idag istället, och denna gång var det inte lika farligt.

Inga kommentarer: