fredag 9 december 2011

Lyxfällan.

All snö smälter ju bara bort ser jag nu, va tråkigt...
Så blir det slask och elände istället.


Jag har precis ätit frulle och ser på Lyxfällan. Det är ett rätt underhållande program.
Tur man inte själv inte har såna lån som dom som är med i programmen..
Jag har iofs haft min kredit via Swedbank som jag nallade ifrån förut men det gillade inte Björn och betalade en del av den summan för att han inte gillar räntor..
Men det enda vi har i lån e ju lånet för bostadsrätten. Har möjligen tagit nåt lån vid avbetalning av nåt som glasögon eller som förra året, en del av julklapparna, men inte mer än så.

Men nu kommer man fan leva fattigt en tid framöver, pga föräldrapenningen, och det suger ju lite.. Men vi får se hur vi klarar oss.
Björn kommer ta över en del av mina räkningar, och det är som sagt rätt skönt att Audin är avbetald och hojen är såld så man slipper en massa onödiga kostnader.

Aja, nu ska jag kolla vidare på lyxfällan, mannen fick byta roll med mamman, haha, va roligt det såg ut, han hade typ ingen kontroll över situationen med barnen, haha (kommer att få ångra den där kommentaren sen när våran bebbe växer till sig)...

Inga kommentarer: