måndag 5 december 2011

Lite besviken.

Har inte sett klart filmen än och det är inte det jag är besviken på.

Fick sms från morsan om släktingarna som kommer hit från Finland på Lördag. De ska främst åka till Bro och hälsa på morbrorn som har fått als.
Jag, mamma och syrran kom på att i kunde ta en snabbfika i Kista innan de åkte till Bro då det ändå var på vägen men det tyckte tydligen inte kusinen. Mamma messade lite med min moster och hon sa då att kusinen tyckte vi skulle ses vid terminalen.
Det tycker jag var det sämsta förslaget. Det var just det jag och morsan pratat om att vi skulle försöka undvika.
Finns inget ställe att sätta sig ner och ta en fika och bara vara och så är det jävligt kallt där..
Så näfan, som det känns nu så har jag ingen lust att stå där i fem minuter i kylan och säga hej och hejdå..
Aja, det är inte förrän på Lördag, några dagar kvar och se om dom fortfarande tycker det förslaget fortfarande är bra.

Inga kommentarer: