tisdag 13 december 2011

Modell för en timme.


Då har Stefan varit här och fotat mig och magen lite.
Ska bli spännande att se hur det blir sen när man gör om bilderna till svart/vitt. Och kanske lägger till lite skugga och så :-).
Väntar spänt!
Men vi ska även försöka fota en gång till, med en bygglampa som ger bättre ljus och då kanske älskling kan vara med på bild också, om man lyckas slita han från jobbet, haha.

Jag har förvärkar till och från. Det behövs inte mycket för att dom ska sätta igång. Det räcker typ med att jag reser mig ur soffan. Lite jobbigt.
Men men, inte mycket att göra åt.
Har iaf hunnit plocka lite här hemma och ställt in maten i ugnen. Den tar sin lilla tid, Carolas sambalkött som receptet heter. Sååå gott! Och simpelt!!

Nu ska jag kolla på lite Grimm.

Inga kommentarer: