onsdag 28 december 2011

Min lilla rocker.

Hon har fått lyssna på en hel del rock i bilen :-).

Happ, då var det Onsdag då.
Shit va tiden går fort och fan vad jag varken har koll på dagarna eller tiden..!
Idag ska vi iaf till Fruängens bvc för första gången.
Får se hur mycket lilltjejen har gått upp. Förhoppningsvis mycket, eller ja, så mycket som hon ska.

Alltså..
Fan va ful man ska känna sig som nybliven mamma..
Kroppen ser inte ut som den ska, jag vet, man får inte tillbaka sin gamla figur hur lätt som helst..
Kläderna sitter inge bra. Blev skitsur häromdan och slängde typ kläder runt mig och slog igen skåpsdörrarna, usch.
Och sist men inte minst, amningsbh är inge snyggt, hade dom varit fina så hade man kanske vart lite mer nöjd med situationen gällande figuren och kläderna?
Så jag har funderat lite på ifall man inte ska beställa hem en sån här från Glammom.

Snacka snygg eller??!

Inga kommentarer: