onsdag 7 december 2011

It's working.

iCloud fungerar som det ska.
Eller ja, bildströmmen är väl det enda jag var ute efter och det fungerar som det ska.
Man fotar på mobilen och sen överförs det trådlöst utan att man ens ber om det.
Asnajs.

Jag har tagit en varm och skön dusch och sitter nu och softar här i soffan med Björn. Skönt att bara vara. Man får passa på och njuta av lugnet innan bebben kommer, sen existerar inte den här "egentiden".
Ikväll har jag även moffat i mig en massa onyttigheter, eller ja, flera kakor och två lussebullar..
Och gott var det.

Imorrn kommer mamma över när hon vaknat. Så ska hon få färga min hemska utväxt..
Och om Stefan mår bra så kommer han han över han med och då ska vi fota magen.
Annars tar vi det en annan dag helt enkelt.

Den här veckan har jag inte varit ute och gått nåt på morgonen alls. Har varken haft tid eller lust och så har det varit snorhalt ute. Ursäkter finns det gott om. Gick som en kärring från bilen hem idag, haha. Lär sett roligt ut.

Oh well, mera slapp nu, sen blir det sängen!

Inga kommentarer: