måndag 5 december 2011

Tredje julbordet..

Åh va skönt det är att vara ledig och bara ta det lugnt. Ingen stress..
Jag trodde faktiskt att jag skulle vara mer rastlös men icke.
Otroligt skönt.

Idag vaknade jag vid halv tio då jag fick sms från Nina som frågade om vi skulle ta en shoppingtur och fika på stan. Vi träffades halv tolv vid t-centralen och knatade runt i flera skoaffärer och Åhléns.
Där hittade jag en julklapp till Micke. Ska nog köpa nåt annat också. Tråkigt att bara ge en klapp. Så jag ska kika efter nåt mer i dagarna.
Jag hittade även en oversized mössa till mig själv som var asskön. Så slipper man frysa om öronen sen.

Björn ska iväg på julbord ikväll igen. Tredje julbordet på typ två veckor. Tröttnar han inte??
Så till middag för min del blir det enkelt: pytt i panna.

Fick hem ett brev från Telia om när porteringen blir av och det är tydligen natten till Onsdagen. Najs bajs. Skönt att ha en fungerande, lite modernare mobil än 8210:an..


Sen blir det nog en skräckis till ikväll.
Igår såg jag på "Don't be afraid of the dark" som var rätt bra. Katie Holmes var med i den också. Nu ska jag kolla vidare på Americas funniest videos.
Ha d gott!

Inga kommentarer: