lördag 10 december 2011

Man går ju banans..

på Tradera när man e ledig...!
Jag har budat hem några objekt nu.
Det första som kom hem var skalet till iPhonen. Tjänade iofs bara 30 spänn på det till skillnad från att köpa den från affären.
Det andra som jag budade hem var ett fint lapptäcke, som väntar på mig på posten nu och som jag tyckte jag fick hem till ett bra pris. Det är handgjort och finns inte i butik så jag vet inte om jag gått med vinst på den direkt.
Och det tredje som jag budade hem i förrigår var Desperate Housewives säsong 2-boxen, den fick jag till priset av 124 kr istället för ca 190 kr på Elgiganten.
Och nu håller jag på att budar på ett till skal till iPhone som kostar en krona, eller ja två just nu då, då det är en som budat över mig.. Men men, kul är det ändå :-D

Klockan tio ska vi vara på Björns jobb, då ska han göra tvätta Audin. I as hell ain't gonna do it och förstöra mina fina naglar. Gjorde det misstaget senast när jag tvättade Bmw:n!
Fin vart ju bilen så klart men naglarna var bara att klippa ner sen då dom blev helt svarta och kluvna!
Brorsan kommer dit vid tio också, så därför följer jag med till jobbet mest.
Och ikväll kommer min morbror och hans fru över och fikar med mamma. Tur man bakade igår så man har nåt gott att bjuda på!

Inga kommentarer: