måndag 19 december 2011

Bökigt.

Vafan, nu har blogger ändrat utseendet på hemsidan.. Kommer fan bli jobbigt att lära sig nytt (Svenssonvarning - ogilla förändringar).

 Just nu ligger både jag och My i soffan och myser lite. Hon myser nog lite mer då hon faktiskt sover. Björn är iväg på en ishockeyträning. Inatt blev det inte så mycket sömn för min del, när hon väl fick mat så skulle det snuttas lääänge, och tog man bort tutten så blev det gnäll och skrik..

Jag har paketerat lite julklappar ikväll och ska kanske fortsätta med det om lilla fröken behagar att sova lite till. I år blir det så att julen firas hos oss. Morsan, syrran och hennes kille kommer över hit på Julafton. Vi vågar oss inte hem till mamma då hon har katter hemma och då både jag och Björn alltid varit pälsdjursallergiker och astmatiker (stor risk att My också är allergisk då kanske?). Men det var tydligen så att Björns familj inte kunde komma över då dom ska få hem gäster, så orkar vi så kanske vi tar en sväng förbi hemma hos dom senare under kvällen.


Näfan, nu ska jag slå in lite mer klappar innan det blir för sent.

Inga kommentarer: