lördag 3 december 2011

Return to Oz..


Så hette filmen jag flera gånger har tänkt på och undrat hur jag ska hitta den.
Nu efter en stund sökande hittade jag den.
Den hette alltså inte Wizard of Oz.
Och jag mindes så bra om den där älgen och den flygande sängen, och apor på hjul (fast det var människor såg jag nyss), och om häxan med flera ansikten.
Konstigt att man börjar tänka på vissa filmer och inte kan komma på namnet till dom.
Men men, nu hittade jag som tur va äntligen filmen.
Så den måste jag nog se imorrn!

Kvällen var väldigt trevlig också må jag säga.
Vi blev bjudna på god middag och sen lite snacks i form av morötter och gurka med dipp.
Och så spelade vi Uno. Jävligt kul spel.
Och lilla Noah växer så det knakar om det, han e ju för söt!

Aja, nu ska jag hoppa i säng alldeles strax så man orkar med morgondagen också.
Iofs, har inte så mycket att göra.
Kvällen blir nog rätt lugn. Björn ska ju på julbord och blir nog kvar där ett tag.
Och jag ska fan se Elf! Den e ju hur kul som helst!

Inga kommentarer: