fredag 2 december 2011

Slappetislapp.


Det står på schemat idag, tror jag.
Idag har jag fått sovmorgon med min älskling, väldigt härligt må jag säga.
Inte varje dag det händer!

Gårdagen var väldigt trevlig.
Vi fick god mat och fikade med massa gott efteråt.
Myspys. Jag kände mig bara lite extra trött då jag inte sovit nåt på dan och hade gått upp ganska tidigt och hållt igång hela dan.

Hade velat kunna pillra på mobilen redan nu men abonnemanget kommer inte igång förrän på Onsdag nästa vecka så jag får snällt hålla mig... Och helst hade jag velat ha den vita men dom hade bara svarta inne på lagret så jag tog det dom hade helt enkelt :-)

Idag blir det bara till att slappa på dagen. Kanske ska jag baka om Björn köper hem vetemjöl och saffran. Skulle jag nästan kunna tänka mig att han gör bara för att få lite lussebullar (he löööööves lussebullar).
Slänga in en maskin med smutstvätt vore bra också.
Sen ikväll ska vi träffa Jenny, Alex och Noah. Det var riktigt länge sen vi sågs, båda paren så att säga. Så det ska bli kul!

Nu - frukost!

Inga kommentarer: