lördag 31 december 2011

God bless make-up.

Tur att man föddes till kvinna och på så sätt kan sminka sig bort från zombieansiktet..


Iofs ser jag lite halvdöd ut fortfarande men det är inget jämfört med innan, haha.

När man är mammaledig så växer naglarna som aldrig förr.
Man skadar och förstör dom inte med andra ord till skillnad på när man e på jobbet.

Det syns inte lika bra på bild om hur långa dom är men jag är nöjd och stolt över att jag lyckas få mina egna naglar så här långa och fina.

Så vi får se hur långa dom blir, just nu är det nästan rekord för mig (senast jag hade så här långa naglar var typ när jag gick i gymnasiet). Dock är en nagel skadad men med mycket nagellack så kanske skadan håller ett bra tag till..?

Nu ska jag passa på att äta frukosten i lugn och ro då älsklingarna verkar sova ett tag till..
Efter tolv kommer Erica, Nicklas och Iris över och hälsar på My.
Va länge sen man träffade dom, about time :-).

Inga kommentarer: