söndag 4 december 2011

Vända på dygnet.

Inatt var jag vaken till fyra.
Till fyra!
Har typ aldrig hänt förut..!
Jag var bara inte trött och satt och surfade lite och såg på lite skräck på tv.
Hehe, konstigt. Jag är så långt ifrån nattmänniska man kan komma typ.

Happ, just nu väntar man på karln igen. Ovanligt? Nää...
Han skulle kommit hem för en timme sen.. Hans "jag kommer hem om en halvtimme" blev visst en och en halv timme. Suck.
Vi ska på julmarknad idag och det ska bli lite kul.
Får se om man hittar nåt skoj där.

Sen vete fan vad man ska göra.
Känns som att Björn har den här ishockeygrejen jämt.
Imorse var han på en match, i rinkhockey eller vad det nu hette. Och ikväll är det match igen. Och sen träning på Tisdag, Torsdag och match nästa helg. Segt. Hockey, hockey, hockey... Han har dessutom träning den 28:e då jag har bf.


Imorrn ska jag iaf hem till mamma och färga håret.
Håret växer ju som ogräs! Lite segt. Tyckte jag precis färgade hårbotten..

Aja, ska nog fortsätta telefonterrorisera min karl nu...

Inga kommentarer: