torsdag 1 december 2011

BARA 34..

julkort blev det i år!Vänsterjustera
PHEOW!
Det bidde en fin hög nu i slutet..!
Blir nog till att göra som jag gjort tidigare år.
Skicka julkort varannat år..

Jo, jag har varit och hämtat ut min nya mobil nu också. MEN, den börjar inte fungera förrän på Onsdag nästa vecka då det tar lite tid med nummerflytt och så..
Men men..
Och det blev ingen vit, utan en svart då det var den enda dom hade inne.
Så tillfälligt nummer tills på Onsdag kör vi på.

Denna sköna bild är det på hinken också :-)

Hittade även lite grejer på Lagerhaus. Det är en rolig affär.
Köpte en tvättmedelshink till vårat hushåll och hittade även en julklapp till syrran där.
Och sen åt jag lite lunch med gubben och hans jobbarpolare på Bilia. Ärtsoppa och pannkaksbuffé, det ni.

Nu ska jag packa upp mobilen och ta en titt på den.

1 kommentar:

Camilla sa...

Nej då, du kommer lägga tid och frenesi på att ta fram finfina julkort varje år på bebisen din att skicka :D (tänkte på det där med vartannat år)